torsdag 6. august 2009

Vi liker gratis ting :)

Var innom Boots apotek i dag fordi fotkremen deres anbefales sterkt. Kjøpte håndkrem også, og de to tingene ble 104,-. Da fikk jeg beskjed om at hvis jeg handlet for 150,- i akkurat den serien, fikk jeg en ekstra gave. Trenger snart ny sjampo/balsam, så da tok jeg det. Kom nettopp tilbake på kontoret, og sjekket gaven (et rosa smykekskrin som faktisk er ganske søtt). Oppi der lå det neglelakk, maskara, øyenskygge, lipgloss, lipliner, dagkrem, håndkrem og aftershave-krem (alt fra en av deres egne serier). Noe var i vareprøvestørrelse, men alt dette er jo genialt å ha med seg på f.eks. ferie eller bare ha liggende i veska :) Maskaraen, for eksempel (som plutselig ble et veldig rart ord inni hodet mitt), er bare 5-7 cm lang, så den tar ikke store plassen i veska eller toalettmappa :) Og det er slettes ikke verst at man får alt dette som ekstra gave når man ikke trenger å bruke mer enn 150,-.

Om en time tar jeg helg :D

1 kommentar:

Erlend sa...

Jeg elsker gratis ting spørs hva?