onsdag 5. august 2009

Så kjedelig

Det er ikke mye som skjer her for tiden, kanskje det er derfor jeg ikke har blogget på et par uker?

Har ikke engang blogget om ferien, så, i korte trekk (siden dere som leser bloggen, sikkert har sett bildene på fjesboka): Norway Rock Festival med lillesøs og deretter båttur fra Mandal til Strömstad med vesla, pappa og Britt, hvor Silje fikk brunfarge :D

Tilbake på jobb hoppet jeg inn i rollen som delvis prosjektleder. For tredje uke på rad er jeg backup for en prosjektleder som er på ferie, men kun for én kunde, som jeg selv ofte oversetter for. Det er egentlig litt morsomt, men jeg vet ikke om jeg ville vært PL på heltid. Tror det må være stressende å hele tiden ha tidspress på seg for å finne en god oversetter og overholde kundenenes tidsfrister.

Nå har jeg besøk av dadda og Tonje, etter at dadda fikk flybillett til Oslo i bursdagsgave av Åge :D De kom på torsdag, men drar dessverre i morgen tidlig. Jeg drar også i morgen, til Stjørdal på innflyttingsfest. Man vet man er gode venner når man sitter på tog i 8–9 timer - hver vei - for å være med på innflyttingsfest ;)

Ingen kommentarer: