lørdag 29. august 2009

Klestørkevær

Har vasket flere maskiner klær i går og i dag, og må utnytte vinden og sola nå som begge delene er her. Tørkestativet som står ute på plenen, er ikke av det mest stødige slaget, og kollapset i vinden. Men nød lærer naken kvinne å spinne, så med litt gavebånd (gullfarget, så klart) holder det seg oppe :)



Har ikke begynt å pakke ennå, for jeg skal ikke pakke med meg så mye. Men skal ikke reise med tom koffert heller, for hvem vet, kanskje jeg ikke finner meg noe kule klær? Kommer til å pakke litt undertøy og et klesskift i en liten koffert som jeg tar med på flyet, for sikkerhets skyld.

I kveld skal jeg på innflyttingsfest (på Mortensrud, av alle steder) og i morgen kveld (kl. 21.00) skal jeg på standupshow med Stephen Lynch. Gleder meg :) Så et halvtimes show med ham for noen år siden, og synes han var morsom, så da måtte jeg benytte sjansen mens jeg kan. Maja fikk billetten i tidlig bursdagsgave (fortsatt vel en måned til bursdagen hennes). Har ikke helt råd til å slenge rundt om med penger, men hun fortjener det :)

Ingen kommentarer: