søndag 26. april 2009

Sliten, men det er ikke så ille :)

Jeg har ryddet og pakket ut småting hele dagen, og begynner å bli sliten. Jeg begynte med å pusse stuebordet, men fant ut at jeg ikke har pensel til å male med, så det får jeg heller gjøre en annen dag.

Deretter skulle jeg henge opp panelgardinene som jeg fikk av Maja i går. Først slet jeg skikkelig med å få ned persiennene, før jeg fant ut at det var en liten låsemekanisme på alle festene. Etter å ha skrudd ned alle disse (mens jeg sto oppå et lass bøker), prøvde jeg å finne ut hvordan jeg skulle gjøre det med gardinstangene. De var to lange og en kort, og den eneste løsningen ble å sage de to lange sånn at de ble samme lengde som den korte. Det er ikke bare bare å sage i metall, og som om det ikke var slitsomt nok, knakk faen meg sagen før jeg i det hele tatt var ferdig med den første. Men jeg var kommet såpass langt at jeg kunne knekke av siste rest. Etter alt dette stresset, skulle jeg henge opp. Og tror du ikke taket er helt i betong? Fikk ikke inn skruen en millimeter! Så da måtte alle persiennefestene henges opp igjen. Jeg var ganske blir til slutt ;)

Nå skal jeg få i meg noe mat og se på TV eller noe sånt. Fordi jeg fortjener det :) (Begge delene, har ikke spist siden frokost.)

Etterpå begynte jeg å rydde og pakke ut smådill. Jeg har jo ryddet hver dag, men så er det hele tiden småting som må gjøres. Og det er det fortsatt. Har f.eks. en hel eske med papirer som må sorteres. Men jeg ble i alle fall omtrentlig ferdig til slutt, og har tatt bilder som jeg skal legge ut på Facebook etter hvert. Har allerede prøvd tre ganger. Får lagt ut bildene, men ikke bildetekstene, og uten dem er det et par bilder som ikke gir helt mening.

Ingen kommentarer: