torsdag 23. april 2009

Jeg må ha vært en helgen i et tidligere liv

Ved siste opptelling har jeg nå fått gratis:

* kjøleskap (takk, Amesto)
* komfyr (takk, pappa)
* stuebord (takk, pappa)
* DAB-radio (takk, Maja)
* hyller, arbeidsbord og blomsterpotte (takk, pappa, som svarte dette da jeg ba om kontonummeret, etter at han hadde handlet på IKEA for meg: «Hvis du er sliten bør du kanskje heller bruke Ikea-pengene til å gå og få massasje i helgen.» Vannmassasje er bestilt :) Og han har mottatt gavekort på polet :))
* flyttehjelp (TUSEN MILLIONER TAKK, pappa og Bjørn!!!)

Jeg tenker hele tiden at jeg snart er ferdig, men så blir jeg aldri det. Men i dag har jeg faktisk troen på at jeg skal bli stort sett ferdig. Det gjenstår litt på badet, men den store esken med kremer, sminke og you name it, blir stående, akkurat som på Mortensrud.

I morgen må jeg vaske ut på Mortensrud, men etter det ... Jeg gleder meg til en avslappende uke neste uke – fram til jeg skal nordover, that is ;)

Ingen kommentarer: