onsdag 22. april 2009

Kronk, stopp her, jeg begynner å bli sliten

Det går saktere og saktere med utpakkingen. Jeg er begynt å bli sliten, og har i tillegg fått veldig vondt øverst til høyre i ryggen av å stå krokrygget og å bøye meg opp og ned hele kvelden. (Jeg vet i alle fall at senga er god, for jeg er betydelig mye bedre om morran enn om kvelden.) Men en eller to kvelder til nå, så er jeg ferdig. Det eneste som gjenstår er litt oppvask (tok litt i morges), badet og en søppelsekk med overdeler. Ryddet på soverommet i går, men den siste sekken må sorteres nøye. Jeg må være streng, og kaste/gi bort masse av det! Er lei av å ha et klesskap fullt av klær jeg aldri bruker.

Og for et klesskap! Jeg har endelig plass til både
1. å legge på plass alle klærne (på Mortensrud lå det til slutt en diger (sammenlagt) kleshaug på ene stolen, for det var ikke plass, og
2. å henge opp alle skjortene og toppene som jeg ikke vil brette, for nå har jeg et helt skap til bare det. Sukk :)

I tillegg har jeg en god del mer skapplass på rommet, så nå har jeg alle sengeklærne der, ekstradyner, viften, pledd, pledd og flere pledd og enda mer :) (Men som Maja sa: hun kommer til å komme innom og ta stikkontroller nå og da. Jeg får nemlig ikke lov til å ha klær liggende å slenge nå som jeg har så god skapplass ;) SIR, YES MA'AM!!!)

I kveld skal jeg på kino med ei på jobben, vi skal endelig få sett Menn som hater kvinner :) Boka er jo grei nok (men noe oppskrytt), men jeg har stor tro på filmen.

I morgen kommer Securitas. Regner med jeg ordner med ny kode, og så skulle han visst installere ett eller annet. På fredag må jeg vaske ut av leiligheten og på lørdag får jeg besøk. På søndag skal jeg slappe av!

P.S. Bilder kommer etter hvert, men jeg orker ikke legge ut før jeg har ryddet ferdig :p

1 kommentar:

Dadda sa...

Ååå det kribler av glede inni meg på dine vegne =)