torsdag 1. januar 2009

Lykke til med 2009

I går dro jeg til Maja, og kom hjem sent i kveld.

Vi lagde kjempegod mat (les: jeg sa hva Maja skulle lage, og kom med noen forslag mens hun lagde mat. Det holdt med en kokk), drakk en flaske hvitvin og så på Dumpet av Sarah Marshall. Et par minutter før midnattt skulle vi ut. Maja gikk først, og var visst ikke langt fra å få en rakett i ansiktet, så hun ville egentlig ikke ut igjen - forståelig nok. Men som den dårlige venninnen jeg er, tvang jeg henne med ut en tur.

Rett utenfor leilighetsblokken hennes var det en stor gjeng fulle ungdommer som ikke hadde peiling på hva de drev med, og som klarte å treffe en stakkars gutt på sikkert rundt 8 år i låret. Jeg tror det gikk bra ham, så jeg tror han gråt fordi han ble redd (hvem ville ikke det?). Etterpå kom det en ung jente og en gutt, men jeg må si hun var svært så fornuftig, for hun nektet å gå helt opp til de andre. Det er et under at ingen der ble skadd!

Anyway, her følger noen bilder. Jeg er ingen flink fotograf, og vet ikke hvordan man tar bra bilder av fyrverkeri, så jeg bare prøvde litt. Det siste bildet er ikke akkurat bra, jeg bare liker hvordan det ser (litt) ut som lyn :)







2 kommentarer:

Anita sa...

Kjempestilige bilder :)

Silje sa...

Takk, selv om de ikke er like fargerike eller klare som dine :)