tirsdag 20. januar 2009

Begynner å bli voksen

I dag la jeg inn bud på leilighet for første gang. Jeg fikk meg ikke leilighet, men det føltes veldig voksent og skummelt. (La inn bud godt under takst, og den andre personen som bydde ville heller ikke gå opp til i nærheten av takst.)

Tar det ikke så ille opp, for det kommer nok flere muligheter. På torsdag skal jeg på en ny visning, på ei ganske søt leilighet på Haugerud ... rett ved der hvor det var drap i går ... Vet ikke om jeg kommer til å gå opp til takst på denne heller, men vi får se, vi får se.

Jeg leverte inn oppsigelse til husvertene i dag. Skjønner at det sikkert er litt kjipt for dem å må finne noen før sommeren, men jeg kan ikke risikere å finne en leilighet som er klar til overtakelse der og da, og så måtte betale dobbelt opp i tre måneder. Det er jo så klart en fare for at jeg blir sittende en eller to måneder med dobbelt, men la oss krysse fingrene for at jeg slipper det.

Nå venter oppvasken, et par (foreløpig ulagde) vaffelkaker og kanskje en film, etter halvannen uke med overtid, frilansing og leilighetsvisninger :)