lørdag 17. januar 2009

God tur, Maja

Nå er det bare 9 timer til Maja forlater meg og Oslo for sommer og Australia. Heldiggris.

Skulle egentlig være hjemme og jobbe i går, men endte opp med å dra opp til Maja, siden jeg ikke får sett henne før langt uti februar. Jeg har ikke fått jobbet så mye denne uken, som var planen, men det kan jo ha noe med alle visningene jeg har vært på og alle timene jeg har brukt på å tråle gjennom boligannonsene på finn.no. (Hvis det skulle være noen som leser bloggen min og som ikke allerede vet det: jeg har fått startlån, og planlegger å kjøpe leilighet. Skummelt, spennende og awesome!)

Speaking of leiligheter, jeg var på to visninger på torsdag, og begge to er nesten perfekte. Den ene er stor og fin og 3 t-banestopper fra Maja. Men siden fyring og varmtvann ikke er inkludert, og den er nesten 50 m2, vil nok den bli for dyr. Den andre er mindre og har varmtvann og fyring inkludert, men er mindre, og med et pittelite bad. Hvor skal liksom alle tingene mine stå. Hvor skal skittentøyskurven stå? Midt i stua, liksom? Nei, jeg får fortsette å lete, den perfekte leiligheten dukker nok opp til slutt :)

Nå får jeg komme meg tilbake til tekstingen og Viktingfjord Icebreaker Citrus, som hoppet ned i kurven min i et uoppmerksomt øyeblikk på ICA. Slemme alkoholen.

OPPDATERING:
Maja og venninna har landet nå, klokken er 20.45 (10 timer foran oss, med andre ord), så nå skal de komme seg på hotellet, dusje, sove og forberede seg på fire herlige uker :D

Ingen kommentarer: