tirsdag 14. oktober 2008

Lenge siden sist

Jeg så nettopp at bortsett fra de to bildene i går, er det en stund siden jeg har blogget. Det er fordi det ville blitt innlegg etter innlegg med "Hva feiler det Silje i dag?". Så i et nøtteskall: streptokokker, tørr hals med intense hostebyger nesten hver eneste natt, sannsynligvis bihulebetennelse, tungebetennelse (noe av det jævligste jeg har opplevd, håper det går over snart) og en kropp som er så sliten at det er et under at jeg i det hele tatt kommer meg opp av senga for tiden. Og jeg som nesten aldri blir syk. Nå vil jeg ha jul og fri og familiekos og hurra. Bare vel to måneder igjen :) Men før det er det både Sonata Arctica-konsert og 30-årsdagkostymepartet til Maria. Gleder meg :D

2 kommentarer:

Anita sa...

Du har bare med å bli frisk før de nevnte eventene!

Silje sa...

Jeg prøver, men det er ikke lett. Nå kjenner jeg at jeg begynner å få tungebetennelse på andre siden også, og jeg sitter bare og gruer meg i fall det skal bli like ille i overgår/går :( Har skyllet med Listerine, som skal ta knekken på bakterier, og skal snart ta min siste dose med antibiotika.

Skal ha besøk av Synnøve fra i kveld av og ut uka, og har ikke akkurat lyst til å være dårlig hele denne uka også.