fredag 17. oktober 2008

Er det mulig?

Jeg har allerede fortalt dette til Maja, en av mine to(?) lesere, men jeg blogger det likevel:

Jeg skulle gå av t-banen i morges, og som vanlig var det masse folk som skal av samtidig. Dørene på de t-banene åpnes kun hvis man trykker på en knapp, men det tar gjerne et par sekunder fra du trykker til dørene åpner seg. I dag sto det en fyr med noe i hendene, men han (eller noen andre) hadde nettopp trykket på knappen. Da det gikk et sekund eller to uten at dørene åpnet seg, presterte denne voksne mannen å sparke til døra! Og jeg mener ikke at han bare sparket rett fram med tærne, altså i ankelhøyde. Neida, han løftet foten skikkelig høyt, til ca. hoftehøyde, og sparket med undersiden av foten. Vi som sto bak ham fikk sjokk, og de som sto utenfor og ventet på at dørene skulle åpne seg så også helt sjokkerte ut. Det er helt utrolig at en voksen mann kan finne på å gjøre noe sånt!

1 kommentar:

Anita sa...

Jesus, folk er så normale!!