onsdag 1. oktober 2008

Halsbetennelse

Var hos legen i dag, og fikk beskjed om at jeg måtte ta prøve før jeg kom inn til legen. Etter en halvtime kom legen og hentet meg, stilte meg et par spørsmål på kontoret og fikk vite at jeg ikke hadde tatt prøvene ennå. Så jeg måtte tilbake på venterommet, vente, inn på laben for å ta prøver (blodprøve og en lang q-tips så langt nedi halsen at jeg begynte å brekke meg), og så vente på legen igjen. Prøvene viste at jeg hadde halsbetennelse, men han ville ikke gi meg antibiotika siden den ikke var så heftig. Fikk beskjed om å bare kjøpe CuraMed. Og det betalte jeg over 200,- for ;)

Jeg følte meg bedre innen jeg kom til legen, så jeg regner med jeg ikke klarte å puste i morges fordi kroppen var i dvalemodus, og ikke helt klar ennå.

Ingen kommentarer: