lørdag 4. oktober 2014

Halleluja!

Jeg har for første gang i mitt liv slitt med jetlag. (Med mindre man teller den gangen jeg kom hjem fra USA på juleferie, og jeg sov i nesten tre dager i strekk. Men det tror jeg skyldes to uker med eksamenslesing og -stress før jeg dro hjem.)

Vi kom hjem forrige helg, og jeg sov en del da, men etter det sa det stopp. Jeg lå våken nesten hele natta hver natt, helt til natt til fredag. Jeg våknet kanskje 3-4 ganger, men da sovnet jeg igjen ganske raskt. Jeg var så klart sliten på jobben i går, men i fin form. Og jeg følte meg overlykkelig da jeg våknet, fordi jeg hadde sovet nesten uavbrutt i 8,5 timer :p

Tror jeg la meg ganske tidlig i går også (før 23), og våknet i halv åtte-tiden i morges, uten å ha vært våken en eneste gang. Ble liggende våken til nesten ni, før jeg sovnet igjen, og sov nesten en time til. Men nå er jeg i lage igjen ;)

Ingen kommentarer: