mandag 27. oktober 2014

Flere slike helger, takk!

På fredag dro jeg fra jobb kl. 14.30, og følte meg så flink som endelig klarer å ta ut litt avspasering. Vel hjemme var planen å rydde og vaske leiligheta, men de som kjenner meg, vet jo hvor rask jeg er til det ... I 22.30-tiden hadde jeg ryddet og vasket alt unntatt gangen og kjøkkenet, i det minste :p

På lørdag vasket og ryddet jeg resten, handlet og gjorde klar til bursdag. Vi feiret Ann Jorunns bursdag (på forskudd), og ble ti personer. Følte meg veldig voksen, for det var ikke noe alkohol i bildet, bare kake, boller og brus, og vi begynte kl. 15 :p Maja ble igjen til sent på kveld, og Kaÿa, som var i byen i helga, overnattet hos meg.

På søndag møtte jeg og Kaÿa Ann Jorunn og Ivar på en koselig kafé (som ligger på et gamlehjem!), hvor vi drakk varm ingefærpunsj, lekte med Ivar og leste i Mannfolkbladet Cowboy fra 1969 :p


Så gikk turen til Munchies, som har skikkelig gode burgere, og så på kafé igjen. Så var det bare å dra hjemom å hente mobilen til Kaÿa, før hun skulle på show, og så var det jammen leggetid! Hun tok flybussen i sekstiden i morges, så jeg har vært våken siden 5.10. (Kjedelig å våkne fem minutter før klokka ringer!) Men jeg kom meg i det minste tidlig på jobb, og da kan jeg gå tidlig. Skal endelig på trening igjen etter nesten to måneder med diverse unnskyldninger - noen dårligere enn andre ;)

Til slutt et bilde fra utsikten hjemme, som jeg aldri blir lei av :)

Ingen kommentarer: