søndag 30. mars 2014

Livet er herlig

Helga har bydd på kos fra start til (snart) slutt.

På fredag var jeg ute etter jobb sammen med ei venninne og to av hennes hyggelige venninner.

I går var jeg ute med venner, og vi dr til Blå for å møte Trude, som var i byen i helga. Der var det Oslos rauseste marked, som visstnok er masteroppgava til ei (oppgava handler om hvordan man kan bruke nettverk, eller noe sånt). Her fikk man gratis mat og drikke, underholdning, bøker, klemmer og diverse kurs. Trude lærte for eksempel folk å lage blomsterbukett :)

Ble værende mange timer, før jeg dro hjem. Leste en del, før jeg og to venninner først spiste dritgod sushi hjemme hos hun ene, og så var vi på kino.

Nå har jeg og AJ vært ute og trillet og cachet i fem timer, og jeg er klar for middag og bok :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Godt med sånne helger :)
Her har vi også hatt fin helg. Nettopp satt oss ned i sofaen etter å ha feiret bursdagen til Knut med masse gode kaker :)
Ps: Masse rester igjen, så bare kom :)

Silje sa...

Du får spare litt til jeg kommer i sommer ;)