søndag 15. desember 2013

Hva man ikke gjør etter et par glass vin ...

Hadde Maja på besøk i går på ost- og vinkveld, og det endte med at vi bestilte billetter til San Fransisco ;)

Jeg har ei venninne  fra Østerrike som skal bo der noen år, så jeg må benytte sjansen mens hun fortsatt er der! Vi fikk oss skikkelig billige billetter hos Norwegian, i tillegg hadde vi 850-900,- i cashpoints, som vi altså kan bruke til å trekke fra prisen. Så for 3100-3200,- hver har vi fått oss tur/retur-billetter som inkluderer direktefly, frokost, middag, setereservasjon og bagasje, inkludert en ekstra koffert på hjemturen. Patricia sier det er mulig å leie leiligheter i stedet for hotellrom, og at det er mye billigere.

Jeg håper det blir september 2014 snart :D

Noe annet man gjør etter et par glass vin, er å danse veldig mye. Var på julebord på fredag, og hadde det veldig gøy :) Hadde med meg et par lilla høyhælte sko som jeg elsker, men aldri har fått brukt. Men selv om jeg tok på både gnagsårplaster og festet en sånn silikonstripe i skoens øverste, bakre kant, var de fortsatt litt for store. Heldigvis hadde jeg med de gode, gamle svarte og hvite søte skoene. Rundt midnatt var jeg sliter i føttene, så jeg tok dem av meg. Smart som jeg er, kom jeg på at nå var beina såpass opphovnet at jeg kanskje kunne bruke de lilla. Og det kunne jeg! Endte vel opp med å ta dem også av meg etter hvert, men nå har jeg i det minste brukt dem, og slipper å tenke på at det var et forferdelig bomkjøp ;)