onsdag 29. august 2012

Vente, vente

Nå har jeg hostet og hatt lett forkjølelse i 2,5 uker (17-18 dager). Det er bare lett hoste, lett snufsing, lettere slapphet osv., men jeg har fått råd om å gå til lege selv om det er en lett forkjølelse, fordi det har vart så lenge.

Nå sitter jeg og ser på morgennyheter og bare venter på svar fra legen. Vi må bestille via SMS, og jeg får svar via SMS. Vet ikke om jeg får time i dag, for hun som i teorien er legen min, er 60 % sykemeldt. Hun har en kollega som tar de andre dagene, men på nett står det at de som er født 11.-31. i måneden, skal bruke backupen. I dag er det hun egentlige legen som har kontoret, så det betyr i teorien at jeg må vente til backupen er tilbake i morgen. Vi får se, vi får se ...

*Oppdatering*
Der fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å få time i dag, og må ta kontakt igjen i morgen, når backupen er tilbake :(

Ingen kommentarer: