onsdag 22. august 2012

Nord-Norge i mitt hjerte

Å, jeg har hatt det så fint i ferien. Avslappende og koselig, akkurat som jeg ville ha det :) Selv om jeg ikke føler jeg har gjort så masse, må jeg nesten gå gjennom bildene for å komme på alt:

Jeg skulle begynne ferien fra og med torsdag 26. juli, men var innom og jobbet halvannen time. Torsdag kveld kom Irene, og så suste vi av gårde til Førde, hvor et vennepar giftet seg. Jeg gikk og la meg litt etter kl. 5, da brudeparet dro til hotellet.

Etter det ble det 1,5 uker hos pappa og Britt på Dønna. Her ble det bærtur, fisketur, steinkirka, Breivik, Sandstrak, tur til bestemor, tur til tante m/fam, mange fiskemiddager, middag på Dønnes gård og mange timer med Kindle.

Så tok jeg båten til Ørnes, hvor Sonja hentet meg, og vi klarte å ødelegge låsen på bagasjeluka på mamma sin bil. Sånn går det når unger får låne tingene dine ...

Her ble det familiebesøk, vennebesøk, mer fisk, Støtt, Svartisen, Glomfjellet og enda noen timer med Kindle. Og mange, mange timer med fantastiske, herlige, sjarmerende tantesnuppa <3>

Her kommer noen sammensatte bilder fra ferien.

Arti'veien på Skaga på Dønna. Absolutt verdt en titt :)


En nydelig dag på Breivika med dadda, Tonje og deler av familien Mathiesen :)

Lunsj på Glomfjellet med mamma, tante E og onkel OJ. Fantastisk utsikt!

Tur til Støtt med mamma, tante E og onkel OJ, med Meløy historielag

Ingen kommentarer: