lørdag 28. juli 2012

Bryllupsforberedelser

Kl. 5 i går morges var det på tide å stå opp, slik at jeg og Irene rakk flybussen og 7.45-flyet til Førde.

Et vennepar gifter seg i helga, og vi ville komme tidlig for å kunne hjelpe med å ordne til.

De ordnet mye på torsdag, men det er vel neppe overraskende at det var mye igjen å ordne til. Da var det bra det var et hav av folk til å hjelpe til :)

Innimellom rydding, pynting og barnepass, rakk jeg å bli med en av de lokale på tur til en nydelig foss rett i nærheten, og deretter på en liten tur i skog og mark. Det er så nydelig her!



Et lite stykke Norge
Huldrefossen (eller var det Hulderfossen?)
Pyntet bord til 80–90 gjester
Enkle, men nydelige serviettroser

Vielsen er kl. 13, i en kirke 10 minutters kjøring herfra, så da har jeg fortsatt noen timer på meg til å gjøre meg presentabel ;)

1 kommentar:

Anita sa...

Tipper brudeparet er overlykkelig over all hjelpen de får, her snakker jeg av erfaring! Håper dere har fint vær i dag, her er det overskyet, men ser ut til å lysne.
Og så vil jeg ha helbilde av deg når du er ferdig pyntet. Så det så! Ha en super dag :)