torsdag 26. juli 2012

Jeg tror det er ferie nå, jeg

Jeg skulle ha siste jobbdag før ferien i morgen, men i dag så jeg at jeg ikke hadde noen leveringer i morgen. Da spurte jeg backupen min om jeg kunne begynne ferien i ettermiddag, noe som heldigvis ikke var noe problem :D

Etter jobb ble Marthe med meg hjem, og så laget vi kort til brudeparet, som gifter seg i helga. Inni kortet har jeg limt en liten lomme, hvor jeg lagt penger.


I kveld måtte jeg prøve kjolen (for å finne ut hvor jeg skulle sy et par sting for å minske utringninga), og samtidig testet jeg forskjellige smykke/tilbehør-kombinasjoner. Sendte et par forslag til Maria, og vi ble enige om at dette var det beste. Skal også ha matchende perleøredobber, men glemte å ta dem på.


Nå skal jeg bare ta oppvasken, og så komme meg til sengs. Jeg har flere ærender i morgen, og er uansett trøtt siden jeg pleier å legge meg innen midnatt på hverdager. Er ingen ungsau lenger, tydeligvis :p

Ingen kommentarer: