mandag 14. februar 2011

Bissi bee

Sjekket nettopp kalenderen, og fant ut at jeg blir ganske bissi for tiden. I helga var jeg hos Maja på fredag, hos ei annen venninne på lørdag og hos en kompis på middag på søndag. I dag skal jeg på innspilling av Roast, et nytt TV-program som skal sendes på TvNorge.*

Neste uke skal jeg til frisør og på ski-VM. Og ikke bare én, men to ganger :) På fredag skal jeg og flere fra jobben få med oss jentehopprennet. Ene prosjektlederen vår fikk ti gratisbilletter fra en kunde. På lørdag skal jeg på såkalt familiedag sammen med Maja. Jobben hennes sponser VM, så vi fikk billetter til hele dagen for 50,-. Da blir det 15 km jaktstart for kvinner, 10 km kombinert langrenn og hopp for menn, og så er det underholdning for både store og små samt mat og drikke. Blir nok koselig :)

De neste to ukene skal jeg også tekste seks TV-programmer, så det er nok å henge fingrene i. Jeg må tekste for å få råd til alle årets ferieplaner – England i påska, København i mai og USA i september ;)

* Beskrivelse av programmet: «Et panel av landets mest profilerte humorister skal harselere, latterliggjøre og tulle med kveldens hedersgjest. Hedersgjesten på sin side avslutter forestillingen med kveldens høydepunkt – forsvarstalen! Selv om det er brutalt skal det gjøres med respekt og kjærlighet, for man tukter kun den man elsker!

De som blir «roastet», er kjente personer som har markert seg innen media, kultur, politikk og samfunnsliv.»

2 kommentarer:

Anita sa...

Det må da være neste helg du skal på VM?? Til helga er det jo ikke startet enda!
Helene skal også på VM, men hun skal avslutningshelga.

Silje sa...

Neste helg, ja :)