tirsdag 23. november 2010

Redd meg fra meg selv

Har sittet på Netthandelen i dag ... Endte opp med langpanne i teflon til ribbe (panne pluss rist), 40 flytelys, to halogenpærer (bruker stort sett bare det hjemme, og de koster jo så masse), øretelefoner, dobbelt vaffeljern (det gamle har tatt kvelden), tre nydelig kubbelys i rødt med gullmotiv (til hele 1,-), vinlufter/dekanter (også den til 1,-), ratt, golfklubbe, balltre, rekkert og ratt til Wii samt tre iPod-høyttalere (en rosa, en svart en hvit - la inn bud på flere fordi alle de andre gikk for mye mer enn de få tikronene jeg betalte for hver av mine, og jeg ikke trodde jeg skulle få noen av dem. Skal i alle fall ha en på badet, og så kan jeg gi i gave, ha i andre rom eller noe). I tillegg har jeg kjøpt et par julegaver (kostet naturligvis mer enn bare noen få tiere, men var likevel billigere enn jeg hadde måttet betale i butikken). Det ble ikke så dyrt, og jeg synes jeg slapp veldig billig unna (betalte under 600,- for alt) :)

I tillegg kommer 120,- i gebyr. Det hadde nok blitt mye, mye dyrere hvis jeg hadde skulle måttet betale porto, men siden de har lager i Kristiansand, henter pappa og tar med når han kommer for å legge parkett om en uke :D

1 kommentar:

Anita sa...

Skummelt med netthandelen ;) Ikke mange gangene jeg har handlet der, men de gangene jeg har gjort det har pengene flydd fort!