fredag 26. november 2010

Nanbrødblanding

I dag kjøpte jeg nanbrødblanding og tomatbrødblanding fra Møllerens. Har aldri laget nanbrød selv (eller hørt om tomatbrød, for den saks skyld), så det blir spennende å se, når jeg en gang kommer meg så langt som til å få laget det.

Var innom ICA etter jobb, hvor jeg kjøpte masse som snart gikk ut på dato (men som kan hives i fryseren), en god del matvarer på 40 prosent salg (blant annet alle tingene jeg kjøpte fra Møllerens) pluss masse andre tunge ting, som frukt, grønnsaker, skyllemiddel og whatnot. Av ren nysgjerrighet veide jeg med med og uten handleposene da jeg kom hjem, og jeg hadde jammen gått og drasset på 20 kilo!

Tror jeg må trene armmusklene med et glass vin i kveld ;)

3 kommentarer:

Anita sa...

Begge så veldig spennende ut, så du må legge ut en rapport når du er ferdig :)

Silje sa...

Det skal jeg :) Kanskje det blir indisk i morgen?

Anita sa...

Indisk i mars, kanskje? ;)