tirsdag 16. november 2010

Anita gjør ting vanskelig for meg (også kalt Award)

Anita har gitt meg en bloggeaward (som det så fint heter på norsk), som krever at jeg sender den videre til fem andre. Jeg følger imidlertid ikke fem (norske) bloggere, og Anita har allerede tildelt den til Thessa. Dermed er litt rebell og tildeler prisen til kun tre andre (som jeg ikke tror leser bloggen min engang ;)).

Regel nr. 1: Takk den som har sendt deg prisen.
Takk, vaffelkaka mi :)

Regel nr. 2: Lim inn bilde av prisen.


Regel nr 3: Fortell om ting du liker å gjøre
Ok, så det er på dette tidspunktet jeg innser at jeg ikke har noe liv utover jobb og venner.
1. Brettspill og andre spill
2. Reise til nye steder
3. Fotografere

Regel nr. 4: Send prisen videre til fem bloggere du syns fortjener en oppmerksomhet
Eller tre, om man vil
1. Siv Hege, som (ikke egentlig lenger) blogger fra York (jeg er ikke misunnelig i det hele tatt, altså)
2. Søskenbarnet mitt, Rebekka
3. Pappa og Britt, selv om de ikke blogger enda (kanskje dette kan få dem til å begynne)

Regel nr. 5: Gi en pris tilbake til Anita (men jeg kan vel ikke gjøre stort mer enn å legge inn kobling til bloggen din igjen ...)

3 kommentarer:

Sif sa...

Jeg leser jeg, men jeg er ikke så ille god på å følge opp sånne her ting... Men jeg vurderer å blogge litt igjen snart, altså! :)

Silje sa...

Det synes jeg så absolutt du bør, for du skriver bra :)

Anita sa...

Knizzz ;)