torsdag 28. mai 2009

God middag, god sol

Etter en laaang dag på jobben (sitter med noe så usannsynlig kjedelig som bilmanual for tiden), var det deilig å komme seg ut i solen. Jeg møtte Therese, som jeg studerte i Halden med, og vi gikk og spsite på Brunello, som jeg tror må ha byens beste italienske mat. Maten var strålende, som alltid (penne med oksekjøtt), og jeg er litt lettere ubehagelig mett. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid blir så stupmett der, porsjonene er jo ikke større enn andre plasser.

Da jeg kom hjem, tittet jeg på gradestokken, som står i sola på den innglassede terrassen. Kl. 19.15 var det intet mindre enn 48 grader der, så jeg regner med klærne jeg hengte ut i går kveld, er knusktørre :)

Nå skal jeg tekste noen timer. Har blitt litt mye teksting i det siste, men det er fordi jeg takket ja til en hel TV-serie (11 episoder, Any Dream Will Do). Jeg pleier å ha en uke mellom hver deadline, men nå er det av og til bare dager i mellom. Neste uke har jeg f.eks. innlevering båre på tirsdag og fredag, men siden jeg reiser til Skjærhalden på jobbsommerfest på torsdag, må den leveres inn på onsdag. Så jeg sikter på å bli ferdig med en episode i helga sånn at jeg får mandag–onsdag på den andre.

Ingen kommentarer: