søndag 24. mai 2009

Det var på tide!

Jeg kjøpte sofaen min brukt, og de leverte den samme dagen som jeg flyttet inn (6. april), men sofadamen hadde glemt å ta med sofaføttene. Hver gang jeg purret på henne, brukte hun laaang tid å svare, og etter hvert viste deg seg at hun ikke fant føttene. Hun har vært innom IKEA flere ganger (føttene selges ikke ved siden av sofaen), men i dag, etter 7 uker, fikk jeg endelig føttene. Vel, mesteparten, i alle fall. Jeg har fått de seks føttene og de seks skruene, men de har bare klart å finne tre av de plastdingsene som skal være under sånn at gulvet ikke skrapes opp. Jeg plasserte de tre på de tre føttene som vises og på de tre andre har jeg sånne filtputer med lim. Ikke så lekkert, og jeg vet ikke hvor trygt det er, men det er i det minste bedre enn mursteiner :p

Sofadamen fortalte forresten at hun kjøpte sofaen uken før hun traff samboeren sin, og de flyttet raskt sammen, så sofaen er så og si helt ubrukt. Jeg mangler riktignok tre plastpropper, men det hadde ikke vært verdt 2000,- ekstra for en ny sofa :)

1 kommentar:

Anita sa...

Jøss, det var jo ikke et sekund for sent!