onsdag 27. august 2014

Silje gikk til skolen

Jeg er student igjen! Begynte på Arkivakademiet på Høgskolen i Oslo denne uka, så nå skal jeg lære meg det jeg faktisk jobber med ;)

Vi skal ha fire samlinger i semesteret, så jeg får ikke med meg neste siden jeg er på ferie da. Vi skal levere inn gruppeoppgave, så vi må samarbeide på nett. Lenge siden jeg har skrevet oppgaver og lest pensum, håper det går bra!

Det var litt dårlig timing å starte denne uka, for det har vært masse å ta tak i på jobb! Var på jobb i fire timer etter skola i går, og kunne nok fint jobbet fire timer overtid i dag også om jeg ikke hadde måttet rekke posten før kl. 18. Jeg skal holde en presentasjon på jobben på fredag, og har ikke hatt tid til å forberede meg i det hele tatt, samtidig som ting hoper seg opp på jobb. Og jeg skal i tre møter i morgen ... :-/

Glad det bare er to dager igjen til helg ;)

3 kommentarer:

Anita sa...

Lykke til skolepia mi :)

Synnøve sa...

Du har jo gått mer på skole enn de fleste jeg kjenner, så dette går nok fint :-)

Silje sa...

Bortsett fra at vi har gruppeinnlevering torsdag om vel to uker, og jeg drar til San Francisco om seks dager ... Tror vi bør komme i gang snart hvis vi skal klare å skrive noe før fristen ;) Heldigvis er det bare utkast vi skal levere inn, hovedinnleveringa kommer noen uker senere.