onsdag 20. august 2014

Selvskryt

I dag hadde jeg på meg en sennepsgul bluse, og ei på treninga i morges sa hun syntes jeg kledde den veldig godt. Klønete som jeg er, klarte jeg selvfølgelig å grise på den, så jeg måtte «dessverre» ut og kjøpe en ny topp.

Kjøpte en fin smaragdgrønn bluse, selv om jeg var litt usikker på fargen. Stakk innom Lindex etterpå fordi det var salg (trodde jeg), og tok på meg den nye toppen på prøverommet. Hun i kassa utbrøt «Så fin den fargen er på deg!», og på jobb sa en kollega – som ikke er kjent for å smile så masse – det samme. Og jammen om ikke en til kollega nettopp sa at jeg var så fin og grønn :)

Fint med sånne selvtillitsboostere!

Synes ikke fargen vises helt rett her, men ...

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Fiiiiina mi :-)
<3 <3 <3

Silje sa...

Og du er mi <3