mandag 14. april 2014

«Din søknad er nå registrert»

Nå har jeg sendt inn søknad til Høgskolen i Oslo og Akershus. Søker på årskurs i arkiv, som siden det tas på deltid, går over fire semestre. Jeg har også søkt på noe som heter Arkivakademiet. Det koster 19.000,-, men om jeg kommer inn, regner jeg med jobben betaler, mot at jeg forplikter meg til å jobbe så og så lenge. Arkivakademiet er i tillegg rettet mot folk som allerede jobber med det, og da kan man også knytte kontakter. Det er visst også nesten to søkere per plass, så det er langt fra sikkert jeg kommer inn på akademiet, eller det andre studiet, for den saks skyld.

2 kommentarer:

Anita sa...

Så spennende :) Skal krysse fingrene for at du kommer inn på arkivakademiet (hørtes ut som det var det du håpet mest på?), eller det andre :)

Silje sa...

Takk, takkm det blir spennende å se :)