søndag 13. april 2014

Vår i byen :)

Da jeg var lita, trivdes jeg så godt med å bo på landet at jeg aldri kunne tenke meg å bo i en by. Men jo større plasser jeg flyttet til, dess bedre trivdes jeg. (Det har nok også litt å si at man blir tryggere på seg selv med årene.) Jeg er definitivt en byjente, og enkelte dager setter jeg ekstra stor pris på byen. I dag møtte jeg ei venninne for en formiddagskaffe. Etterpå ruslet vi rundt i sola, og jeg stakk innom Åpent baker og kjøpte nystekt gulrotbrød og så på butikken og kjøpte nøkkelost. Kjøpte roser til meg selv i samme slengen :)


I påska skal jeg male stue, gang og kjøkken. Gruer meg, for jeg hater å male, men det skal bil godt å få det gjort. Kjøpte maling, pensler og sånt i går. Takk gud for at malinga var på salg, for selv om den kosta bare 1000,- for 15 liter, kom alt på over 2500,-!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det gult?
-S

Silje sa...

Haha, ikke denne gangen ;)

Skal slipe og male gulvet i den gråfargen som heter Tåke, på første bildet på http://www.ifi.no/mal-gulvet-i-sommer. Tanken er også å male dørkarmene en mørkere gråfarge og malene dørene enten i samme gråfarge som gulvene eller helt hvite. De er allerede hvite, men malingen flasser et par steder.