fredag 15. april 2011

Kløne!

Skal og ut spise med Marthe i kveld, og hadde på meg hvit topp i dag. Selvfølgelig klarte jeg for første gang i dag å miste en marinert kyllingvinge (fast fredagslunsj) på toppen! Heldigvis ligger H&M tre minutter unna jobben, og jeg hadde fortsatt gavekortene jeg fikk til jul og bursdag. Så da ble det svart topp, sjokkrosa blomst å pynte med samt hvit paraply med prikker (det er fare for regn) :)

Speaking of gavekort: Kom hjem i går til gavekort på 1000,- fra borettslaget! Alle har fått som en del av borettslagets 40-årsfeiring. Alle fikk julestjerne til jul, og jeg synes bare det var kjempekoselig. Kortet er til et senter som ligger mellom her og jobben, og det er 60 butikker der, så jeg finner nok noe å sløse bort rikdommen min på ;)

Vant i vinlotteriet i dag, og vinkjennersjefen sa at denne (Crémant de Bourgogne rosé) er det nærmeste man kommer sjampanje uten å faktisk kjøpe sjampanje, så hurra for helg :D

1 kommentar:

Anita sa...

Hurra for helg, og gratulerer med både gavekort og vin :)