mandag 28. mars 2011

Kjedelig oppdatering

Det skjer fint lite for tiden, så da er det ikke masse å skrive om. Jeg hadde noen uker med ekstremt masse å gjøre, både på jobb og med frilansing, så etter at jeg hadde levert inn det siste programmet, forsvant siste rest av energi (det hjalp neppe at jeg har sovet dårlig i hele år). Jeg leste mye, trente ikke og brukte verken TV eller PC hjemme, og etter en stund begynte energien å komme tilbake :)

I helga kom endelig totta mi på besøk, sammen med mini i magen og Knut. De var på Top Gear-show på lørdag mens jeg brukte den plutselige energien jeg fikk til å virkelig rengjøre kjøkkenet (dro til og med fram skap og komfyr og skrubbet på alle sider der). Etterpå dro jeg og Maja til byen og møtte dem, før vi dro og spiste tapas. Vi skulle egentlig på wrestlingshow rett ved siden av, men siden Kaÿa kom fra England i helga for å besøke venner i Oslo, og jeg ikke kunne stole på at hele gjengen ville på wrestling, ble det spillekveld hos meg i stedet for.

Anita og Knut ble helt til halv åtte i går kveld, så da fikk vi jo nesten en dag ekstra sammen :) Vi gikk tur, og så lagde Anita kjempegod blomkålsuppe med skinke og mais, mens jeg satt og leste, før vi så Monsterfabrikken. En ganske herlig søndag, med andre ord :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Takk for ei super helg, var godt å se deg igjen :)

Silje sa...

Håper det ikke blir lenge til neste gang :)