fredag 15. april 2011

Kjærlighet ved første blikk

Jeg har funnet kjolen jeg bare ha! Kjolen med stor K! Jeg skal jo i bryllup både i nyttårshelga og til neste sommer, tross alt ... :)

(At jeg ikke er en vakker, yppig blondine og ikke har halterneckvennlige pupper har ingenting å si.)

Nå gjenstår det bare å finne noen som kan gi meg 2000,-. Det burde vel være enkelt?

Eller kanskje jeg kan ha som mål å selge ting som henger i skapet, men som jeg aldri bruker, og spare opp penger til kjolen? Har flere bomkjøp fra nettet både i kles- og skoskapet som jeg burde lagt ut på finn sånn at jeg ikke går så veldig i tap.

OPPDATERING: Jeg er trippelt-forelsket!

5 kommentarer:

Silje sa...

Jeg skal legge ut to kjoler, to par boots, fem par sko og seks BH-er (ubrukte, så klart, som jeg klarte å bestille i feil størrelse).

Jeg har også en diger stabel med for store jeans og en diger stabel med topper jeg har ryddet ut av skapet. Kanskje jeg kan selge hver av posene samlet til noen hundrelapper?

Anita sa...

Likte alle tre kjolene veldig godt, men syns denne http://www.sydneyscloset.com/asp/product.asp?categoryid=69&catalogid=2672 var finest :)

Lurt å selge det man ikke bruker. Om du ikke har brukt det de tre siste månedene blir du ikke å bruke det heller! Jeg har vært veldig flink de siste par årene og kun kjøpt klær jeg vet jeg faktisk kommer til å bruke. Før kjøpte jeg gjerne ting kun fordi de var på salg, men det er jeg faktisk sluttet med :) Flink, ja?

Silje sa...

Du er veldig flink :)

Det var den kjolen jeg umiddelbart forelsket meg i. Men etter hvert er jeg blitt veldig glad i denne: http://www.sydneyscloset.com/asp/product.asp?categoryid=34&catalogid=2678. Jeg føler at den kanskje kan brukes til flere anledninger. Men de har den uansett bare i str. 32, så med mindre de får den inn i str. 26 kan jeg uansett ikke kjøpe.

Har lagt ut tre annonser, med FINN-kode 28001446, 28001392 og 27999812. Hvis jeg får solgt for minst 2000,- SKAL jeg ta meg råd til en flott kjole :)

Anita sa...

Håper du får solgt det meste og får råd til en flott kjole :) Greit å bruke litt ekstra på en kjole dersom det er en som kan brukes til de fleste anledninger.

Silje sa...

Jeg har solgt for 750,-, så da mangler jeg bare 1250,- :)