mandag 31. januar 2011

Planen var en rolig helg

Vi hadde årsfest med jobben på fredag (vi har droppet julebord til fordel for årsfest i januar, slik at alle kan være med). Vi var på Oro og spiste en deilig femretters (laks, skate, fasan, ost og dessert, pluss kaffe og konfekt. For ikke å glemme seks glass vin!). Etter middagen kom Maja til byen, og vi og en kollega stakk på nærmeste pub. Der ble vi sittende til stengetid. Kollegaen min stakk hjem, mens jeg og Maja gikk på Hard Rock Café (som ikke spiller hard rock, bare listepop, men vi koste oss lell). Var hjemme i firetiden og i seng halv fem.

På lørdag skulle jeg i bursdag til en kompis, men var sliten på grunn av både kvelden før og masse jobbing. Jeg ga beskjed om at skulle komme opp med gaven, men ble jammen sittende helt til siste t-bane hjem. Før det hadde jeg vært ute og spist med venner, blant annet en vegetarianer. Jeg endte opp med å be ham og Maja på middag på søndag. Jeg måtte selvfølgelig rydde, vaske, handle og lage mat før de kom, og vi ble sittende å se to filmer i tillegg til å skravle, så det ble ikke mye me-time i helga. Men det gjør jo ikke noe når man koser seg uansett :)

Ingen kommentarer: