mandag 3. januar 2011

Ekstrem handel

Var nettopp på posten og hentet pakke fra dealextreme.com, en kinesisk nettside som selger duppeditter til en latterlig lav penge, og som i tillegg sender gratis til Norge!

For under 175,- fikk jeg WiiMotion Plus med etui, seks pussekluter til PC-skjerm, iPod, mobil o.l., to ninjaduppedingser til å snurre øretelefonledningen rundt, en knivsliper, øretelefoner, steketermometer pluss lader-/overføringsledninger til mobilen og iPod-en. Ja, og så noe jeg ikke er sikker på hva er, men det ser ut som en papirfigur. Er usikker på om det er gave eller noe de heiv med ved et feiltak :p

Husker jeg satt og regnet på hva alt dette ville kostet hvis jeg skulle kjøpt det på vanlig butikk i Norge, og innbiller meg jeg kom fram til 12-1300,-. Da innser man hva man betaler for mellomledd og fancy emballasje! Det er ikke sikkert alt er av like bra kvalitet, men det viktigste for meg var uansett de to ledningene, som ville kostet 4-500,- hvis jeg hadde kjøpt her.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Ingen kommentarer: