fredag 22. januar 2010

Mobilen er friskmeldt :D


Etter halvannen måned på verksted og etter trekvartår uten blits, kan jeg endelig ta skikkelige bilder med min elskede mobil igjen :) Dette bildet ble tatt i november, da jeg ikke hadde blits og alle bilder ble uklare, men jeg sitter på felleskontor, og orker ikke å sitte og ta bilde av meg selv ;)

Av alle parene på den øverste raden, har jeg kun de to ytterste, svarte sandalparene igjen. Eller, jeg har de røde pumpsene og gullsandalene stående i en pose, klar til å selge dem. Resten har jeg gitt bort, solgt eller kastet (tror i alle fall jeg kastet de brune - de var litt slitte, så jeg ville ikke selge dem, men jeg bruker dem aldri heller). Jeg har også gitt bort de hvite på den andre raden, så plutselig ble det så tomt blant sandalene og de høyhælte skoene ... og fortsatt kommer jeg nok ikke til å bruke dem alle noe særlig :p

Ingen kommentarer: