torsdag 28. januar 2010

Curse you, t-bane!

Hadde planer om å komme tidlig på jobb i dag fordi jeg har masse å gjøre. Ikke bare forsov jeg meg, men det var strømstans på t-banen. Vi hadde kjørt bare noen få stopper da banen ble stående. Folk strømmet av for å ta buss, men jeg ble sittende. Ville ikke ut i kula. Etter vel en halvtime måtte jeg gi opp, og gikk for å finne bussen. Jeg så busstoppet som gikk i retning hjem, så da var det naturlig å tro at bussen i retning byen lå på andre siden. Å, så naiv man kan være! Ikke bare var det ikke noe busstopp der, men da jeg snudde meg, så jeg at banen gikk. Gikk tilbake (for jeg orket ikke å begynne å lete etter busstopp, som jeg etterpå så langt borte, i motsatt retning), og rakk akkurat neste bane. Som ble stående. Etter en stund gikk banen (som var kort og full, i motsetning til den lange, halvtomme banen jeg hadde forlatt), men vi kom oss bare ett stopp videre før vi stoppet igjen.

Jeg kom meg på jobb til slutt, 55 minutter senere enn planlagt :p

Var på storshopping på evans.co.uk i går. Kjøpte hele fem par sko! Kjøpte også et belte, tynnstrømpebukser, et par vanlig svarte litt tykkere tynnstrømpebukser og strømpebukser med mønster :)

Det kan hende de kansellerer bestillingen, for det har de gjort ene gange før (fordi det ikke var britisk kort), så jeg venter en dag eller to for å se om bestillingen sendes ut før jeg puster ut :p

Her er forresten skoene:

Disse (nyyydelige)
Disse (jeg gleder meg til sommeren)
Disse (de minner litt om de nydelige skoene jeg måtte selge)
Disse (tenk så kule de blir til jeans)
Disse (jeg trenger litt mer farge i skoskapet mitt)

Skal i bryllup i april, og tenke jeg kan ha på ballongkjolen, de lilla skoene og en kjempekul lilla festveske jeg har sett på :)

OPPDATERING! Å neeei, vesken var på salg fra før, men kom på hele 70 % salg på mandag ettermiddag, så da ble de utsolgt :( Har vært innom flere butikker, og hun ene ringte til en annen butikk, men det var visst utsolgt overalt. De hadde den i svart og i gull på ene butikken på Grønland, men jeg har svart festveske fra før, så da dropper jeg det. Kanskje jeg plutselig finner Vesken (med stor V) litt senere? :)

Ingen kommentarer: