tirsdag 22. september 2009

Nytt mobilabo.

Snart utløper mobilabonnementet mitt, og jeg får ikke lenger 100,- i avslag hver måned. Bummer. Var innom telepriser.no for å se hva jeg burde velge nå, men det er vanskelig å anslå hvor mye man bruker mobilen. Jeg vet f.eks. ikke hvor mange telefonsamtaler jeg skal dele minuttene på. Sjekket på mobilen hvor mange SMS og MMS jeg har sendt siden jeg kjøpte mobilen for 16 måneder siden og hvor mye jeg har ringt. Sender i snitt (rundet opp) 900 SMS, 5 MMS og ringer 30-35 min. i måneden.

Det står mellom Tele2 Uno, Tele2 Sheriff, djuice nonstop, Ludo Terningkast 6 og ChessPremium.

Alle har ok priser, og det ser ut til at jeg skal klare å fortsette å betale 350,- til 400,- pr. mnd. :)

OPPDATERING:
Sjekket nettopp, og det er i slutten av oktober, ikke september, at abonnementet utløper. Fikk brev fra Ucan2 i går (de jeg har abo hos). Kunne binde meg for ett år til, men i stedet for å få 100,- i avslag hver måned, kunne jeg få 1000,- i avslag med en gang. Greit å ikke få regning på 2-3 måneder, men kjipt når de plutselig kommer igjen - uten rabatt. Det blir nok forresten Tele2 eller Chess.

Ingen kommentarer: