onsdag 30. september 2009

Brrr

Nå er det sykt kaldt ute, og i morgen MÅ jeg ta på meg sjal!

Hadde kommet meg på t-banen i morges, og da vi stoppet på Grorud - bare ett stopp unna - kom det over høyttaleren at det var strømproblemer langs linja og det kunne ta lang tid, så de som ville kunne ta buss. Jeg droppet 31-bussen (stappfull og tar en stor omvei, virker det som), så jeg gikk til en busstopp litt lenger unna for å ta en buss som kommer fra Akershus. En buss kjørte rett før jeg kom, så jeg måtte vente ca. 10 min. på neste. Da jeg gikk av i sentrum, kom 31-bussen kjørende, så det hadde visst ikke spilt noen rolle hvilken jeg tok :p

Kjøpte meg rød dobørste i går, så nå matcher selv den resten av badet ;) Har lyst på rødt dolokk, men aner ikke hvor jeg finner noe sånt noe. Har heller ikke fått farget hånddukene, for jeg kom ikke hjem før nesten 22.00 i går (var på quiz). Bilder av badet får vente til jeg er helt ferdig :)

Ingen kommentarer: