lørdag 6. september 2008

Jeg lukter som en speider

Nå er jeg nettopp kommet hjem etter hagefest med flere fra jobben. Vi var hos Maria, vår tyske oversetter, og hadde det veldig fint. Her snakker vi god grillmat (skikkelig kjøtt kjøpt hos slakter, ikke på Rema 1000), fint vær (etter uker med regn), spansk musikk og dans (vi var jammen flinke, der vi alle sto i en sirkel og danset spansk dans på grusen i oppkjørselen), quiz (laget mitt kom på tredjeplass - av tre lag...), vin og bål (Maria hadde en metallplate oppå noen steiner, og tente bål oppå denne, og så satt vi rundt bålet og koste oss - veldig koselig :))

Jeg føler at lungene er fulle av røyk, for ene kubben var visst ikke helt tørr, og det ble utrolig mye røyk.

Er så trøtt nå, men måtte dusje da jeg kom hjem pga. all røyklukten. I morgen må jeg vaske alle klærne også.

Var forresten på epleslang borti her på vei hjem. Det hvite på eplene er forøvrig dugg, siden det er så kaldt i lufta, ikke spraymiddel eller noe sånt ;)

2 kommentarer:

Anita sa...

Fysj! Tenk å stjele epler, noe sånt ville jeg aldri gjort!

Silje sa...

Nei, så det er jammen bra vi ikke bor i Ålvik lenger, sånn at du ikke blir fristet av Sjur-eplene! Det er vel ikke så mange eplehager i Neverdal ;)