tirsdag 9. september 2008

Fin dag :)

I dag har det ikke vært noen store opplevelser å skrive hjem om, men derimot noen små, koselige/positive ting som har gjort meg glad. For det første var det masse latter på kontoret i dag, og jeg fikk gjort det jeg skulle av jobb. Samtidig satt jeg og så på kostymer til 30-årsdagen til Maria, som jeg gleder meg skikkelig til :D (Har veldig lyst på dette kostymet (med tights til, så klart), pluss vintersko som hadde passet fint til - men det koster 1000,-, og jeg vet ikke om jeg har råd. Kan evt. bruke disse, som jeg kjøpte i USA, de er i det minste mer fluffy. Har forøvrig også en forholds fluffy veske, som jeg fikk til bursdagen min for halvannet år siden.)

Jeg dro fra jobb litt over tre, og møtte Ann Jorunn på Alexander Kiellands plass for å levere inn en trådløs mus som - og dette er helt sant, jeg lover - sluttet å virke 5 dager før garantien gikk ut. Ja, du leste riktig, ikke 5 dager etter, men før. Helt utrolig. På bussen opp dit ga jeg vekk plassen min til ei eldre dame som kom på, og det utrolig fornøyde sukket og smilet som kom fra henne, gjorde at jeg smilte resten av bussturen. Drakk cappucino med AJ (som en bie klarte å lande i, og så vidt kom seg ut av pga. alt skummet), og på bussen nedover igjen satt jeg på med Oslos hyggeligste bussjåfør. På ene stoppen sa han god ettermiddag til dem som gikk av og kom på, og bussjåfører i Oslo bruker aldri høyttalersystemet med mindre de skal kjefte på deg. På en annen stopp snakket han engelsk, og sa noe sånt som "don't forget to buy your girlfriend a diamond ring, and have a romantic evening". På en av de siste stoppene før jeg gikk av, sa han "ta vare på handleposene og på hverandre, og ha en fin dag". Og så satt han plystret litt for seg selv innimellom. Sånt er det lett å bli i godt humør av :)

Bestemte meg forresten for å lage pølse og grønnsaker til middag i dag, og da jeg kom på butikken, hadde de jammen pølser til 1/2 pris.


Håper ikke karma innser at den har gitt meg en for stor dose positiv i dag, og kommer og tar noe bort ...

1 kommentar:

Anita sa...

Jøss, det må jeg si, det var litt av en dag :) Man må bare ta vare på og nyte sånne dager, ikke så ofte de kommer!
Jeg er trøtt og sliten etter å ha vært på dobbel jobb i dag, så nå er det straks natta her :*