lørdag 24. mai 2008

Sett på maken

Jeg tenker alltid at jeg må finne meg noen fine sko. Men da jeg begynte å lure på hva jeg skulle ha på meg i bryllup og barndåp neste helg, og gikk gjennom skoene mine, fant jeg ut at jeg har en del fine, og kanskje burde begynne å bruke dem. Jeg bare gruer meg til å gå dem inn, for når man ikke bruker sånne sko ofte, klarer man ikke akkurat gå dem inn.



Fikk i alle fall kjøpt meg Compeed på apoteket, som akkurat nå hadde salg på sånne sticks, sånn at man bare smører på hælene i stedet for å sette på plaster. Vet ikke om det er like effektivt, men det er bare til å prøve seg fram.

Da jeg bestilte turen oppover i januar, tenkte jeg at jeg sikkert ikke trenger mer enn håndbagasje, for jeg har en romslig koffert som akkurat er liten nok til å gå som håndbagasje. Men nå må jeg jo ha med meg finklær til to dager, to par finsko, gaver, og mer. Og så kan jeg jo ikke ha med meg feks. hårspray, sjampo e.l. som håndbagasje heller. Men jeg snakket nettopp med Norwegian, som sa jeg kan ta med meg ekstra kolli, og betale der. Og 33,- ekstra får jeg heller tåle ;)

1 kommentar:

Anita sa...

Jeg kan gjerne overta noen av skoene der ;)