lørdag 24. mai 2008

Ny mobil

Etter å ha leverte mobilen inn til rep. fire ganger for samme feil, fikk jeg til slutt beskjed om at jeg skulle få ny. Ville ikke ha ny Sony Ericsson W580i, så jeg ba om en K850i, (jeg er die hard Sony Ericsson-fan) og så kunne jeg heller bare betale mellomlegget. Den kostet 3000,- på elkjop.no, så jeg regnet med den kanskje kostet 3500,- i butikk, og der lå smertegrensen min (den forrige kostet 2500,-). Men neida, den kostet 4200,-. 1200,- dyrere enn i deres egen nettbutikk? Kjipinger. Så jeg fikk pengene tilbake, og prøvde å bestille hos cdon.com (3000,-), men etter å ha ventet og ventet på ordrebekreftelse på mail etter å ha lagt inn bestillingen, sendte jeg til slutt mail til dem. Etter 2 dager fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde bestilt, og da var jeg såpass irritert at jeg ikke orket bestille på nytt hos dem. Så nå har jeg bestilt hos Expert. Jeg var innom der i går, for de holder til i samme bygg som hvor jeg jobber. De skulle også ha 4200,-, men da jeg bestilte på nett, til 3067,-, fikk jeg tilbud om å få den levert til nettopp den butikken, uten å måtte betale porto eller noe som helst. Det bare tar noen dager ekstra. Det får jeg heller klare å vente ;)

Har også bestilt ekstra minnekort hos yaha.no (de har drevet nettbutikk i 12-13 år, så jeg velger å stole på dem, selv om jeg aldri har hørt om dem). Har bestilt 2 GB til både fotoapparatet og mobilen. Det koster jo nesten ingenting for minnekort nå for tiden, selv ikke for kvalitetsmerker som Kingston og Sandisk.

Ingen kommentarer: