søndag 12. januar 2014

Sånn skal helger være :)

Fredag morgen fikk jeg sms fra en tidligere kollega, som lurte på om vi skulle ta en kaffe etter jobb. Da jeg møtte henne, var en annen tidligere kollega (Frank) der også. De har begge sluttet i Amesto og begynt på samme nye sted. Det ble middag i stedet for kaffe, og etterpå dro jeg og Frank for å møte dama hans og venninna hennes. Etter at de fikk i seg litt middag, dro vi videre, og det kom etter hvert fire til, så det ble sen kveld og god stemning :)

I går sto jeg opp sent, bakte brød, koste meg med kaffe og slappet helt av. Spiste middag hos Tore og AJ, og der var også to andre venninner, hun ene kom fra Kristiansand. Det ble kake, snop, skravling og Five Crowns, og dermed nok en fin dag og kveld.

I dag møtte jeg dem igjen før hun ene tok toget tilbake til Kristiansand. Jeg, Tore og AJ gikk tur med lille Ivar og fant en cache (som hadde ødelagt feste, noe som førte til at den falt i havet ...). Etter dro jeg på trening, etterfulgt av middag med ei venninne fra Stjørdal, som har vært på seminar i helga. Vi ruslet litt rundt i byen etterpå, men det var iskaldt, så jeg dro hjem og hun til flyplassen.

Sånne helger liker vi :D

Utsikt fra operaen, på kunstverket She lies

3 kommentarer:

Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita sa...

Høres ut som en perfekt helg :)
Her har det vært rolig helg. Knut hadde 12-timers formiddag, og det var 10 minus ute, så det ble rolig innehelg på oss andre :)

Silje sa...

Jeg gleder meg til våren! :)