fredag 29. november 2013

Hjertet mitt vet hva det vil

Jeg sto og snakket med en kollega nå nettopp, og innså plutselig at jeg hadde pratet ganske lenge om oversetting :p

Jeg skal ikke nekte for at jeg savner bransjen, og jeg skulle gjerne jobbet med språk igjen. Men jeg er glad for å være ferdig som prosjektleder, for det begynte å bli slitsomt og ensidig, så jeg angrer ikke på valget mitt.

Selv om det har vært noen tøffe dager ... Jeg skal ikke gå i detalj, for jeg vil holde jobb og privatliv atskilt, men denne uka har jeg fått mye kjeft for noe jeg har gjort. Problemet er bare at jeg har gjort alt rett og fulgt loven, men det er mange som ikke kan loven (godt nok), og tror de kan diktere hvordan jeg skal gjøre ting. De som var sinte, snakket med lave stemmer, og det er ikke som om de hudflettet meg. De bare var frustrerte fordi det gjorde jobben deres litt vanskeligere. Men jeg har fått støtte av mange personer i etterkant, og bekreftelse på at jeg har gjort ting rett, så det hjelper ganske mye :)

Har vært veldig trøtt i det siste. Vekkerklokka ringer 06.30 hver dag, og jeg håper alltid jeg kan komme meg tidlig på jobb. Men det skjer ikke. Jeg slår av klokka alle de tre gangene den ringer, og så er jeg i halvkoma minst en time til. Men i dag kom jeg meg opp ved siste alarm, og var på jobb til 7.30. Jeg føler meg så flink ;)

Det har skjedd fint lite siden sist. Jeg hadde besøk av Synnøve og Charlotte forrige helg, og det så koselig! Vi var på kino (vel, jeg var ute og cachet mens de så på Albert Åberg-filmen), så på alle statuene i Vigelandsparken, var i et stort lekeslott rett ved, var på slottet og gikk rundt i byen. En perfekt helg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hadde det supert vi også :-)
Synnøve

Silje sa...

Bra å høre <3