søndag 6. oktober 2013

Fus!

Nå har jeg hatt min første uke på jobb og overnattet min første natt i nyleiligheta :)

Det har vært en rolig innføring på jobben siden hun som skal lære meg opp, har vært borte mesteparten av uka. Jeg har fått hilst på mange, og folk virker generelt sett å være hyggelige :)

Fredag etter jobb dro jeg på avslutningspils med tidligere kollegaer, og jeg må innrømmer det var rart å innse at de ikke er kollegaene mine lengee. Jeg savner dem allerede! Men jeg har ikke tatt feil valg, det er jeg rimelig sikker på :)

Det ble en sen kveld (og påfølgende morgen). Etter hvert dro jeg innom nyleiligheta med dyne og laken sånn at jeg kunne overnatte der etter fest hos Maja. (Har ny seng der fra før.) Det var SÅ deilig å være hjemme på under ti minutter da jeg dro fra henne :D Det var ikke riktig like morsomt å våkne til barneskrik, spedbarnsskrik og stemmer. Får håpe det blir mindre lytt når jeg får på plass resten av møblene. 

Jeg har fått pakket en del nå, og håper å være omtrent ferdig i morgen. På tirsdag kommer søppelbilen, så jeg bør ha fått tatt en siste sortering til da.

Ingen kommentarer: