søndag 8. september 2013

Vær så god

Nå har Fretex nok en gang fått en digert lass med klær, og jeg håper jeg blir stadig flinkere til ikke å kjøpe klær som jeg ikke bruker. Har vært mye flinkere de siste par årene, i det minste. Jeg er sikker på at Fretex de siste årene må ha fått rundt 20-30 par jeans av meg! Jeg pleide å hamstre jeans hver gang det var salg på Zizzi, men jeg har egentlig aldri likt passformen deres. Rumpa pleier å sagge skikkelig etter bare en halvtime. Har ikke handlet der eller på britiske nettbutikker (hvor jeg også har kjøpt helt feil jeans gang etter gang) på et par år, heldigvis.

Jeg har også ryddet litt i dag, og har blant annet gitt bort halve DVD-samlinga til naboen, mens noen venner har plukket ut ca. ti filmer. Jeg prøver å være streng og kaste ting, men det er så teit å kaste helt brukbare ting! Hadde jeg hatt bil, hadde jeg bare kunnet kjøre til Fretex eller Fattighuset, men det blir for mye å drasse på. Får se om jeg ikke får gitt bort eller solgt noen ting på finn.no.

Har stemt i dag, så nå føler jeg at jeg har fått gjort noe med søndagen. Dermed kan jeg med god samvittighet glo litt på TV ;)

Ingen kommentarer: