søndag 21. juli 2013

Snart ferie

Er det virkelig august snart? Jeg føler det knapt har vært noen sommer! Med unntak av denne uka, som har vært ganske rolig, har det vært rimelig travelt på jobb.

Jeg har bare fire dager igjen på jobb, så er det ferie! Flyr til Trondheim på fredag. Må bare finne ut hvor jeg skal overnatte ;) Maria og de kommer ikke hjem før lørdag, og hos Kaÿa er det mer enn fullt hus. Men jeg har ei venninne i Stjørdal jeg kan spørre. Var ikke klar over at Maria og de var borte da, og jeg fikk billig flybillett, så jeg slo til uten å sjekke om det passet.

På mandag om en uke kjører vi til Dønna, og blir der i nesten en uke, tror jeg. Jeg blir hos Maria til tirsdag, er tilbake i Oslo noen dager og flyr til Finnmark søndag samme uke. Blir der til fredag uka etter, og da er tre uker jammen gått!

1 kommentar:

Anita sa...

Liker ikke at det snart er august, tiden går alt for fort!!! Men gleder meg jo til å se deg og alle de andre igjen, så tiden kan gå fort til da, og så stoppe opp en stund!