fredag 26. juli 2013

Livet mitt er en MasterCard-reklame

Fly til Trondheim: 649,-
Flybuss: 150,-
Hotell: 595,-
Det øyeblikket du innser at du er på feil flyplass: Priceless

Jepp, jeg dro til Rygge i stedet for Sandefjord flyplass i dag. Er de mulig?
Dermed ble det 150,- tilbake til Oslo og 499,- for tog i morgen. Ringte hotellet, og selv om de egentlig ikke kunne refundere så sent, gjorde hun det da jeg fortalte hvorfor jeg ikke kom :) Prisen for flybuss, tog og mat på den 11,5 timer (!) lange togturen i morgen blir mer enn 595,-, men det hjelper!

Tar tog i morgen kl. 7.34, men siden jeg må vente over en time på Hamar og hele 3,5 timer på Røros, er jeg ikke framme før 18.55. Da drar jeg til Kaÿa, selv om Maria og de er kommet hjem da. Vil bare være sikker på at jeg får truffet henne nå. Selv om det sikkert blir lettere å treffes nå som hun faktisk bor i Norge :D

1 kommentar:

Anita sa...

Fnis ;)
Kanskje du bare skal sette på fire-fem vekkerklokker før du legger deg i kveld, bare sånn at du er sikker ;)