tirsdag 3. august 2010

Serr?

Må bare legge ut en e-post jeg fikk i dag - en av mange e-poster som egentlig skal til en kleskjede. Jeg har i løpet av det siste året mottatt flere e-poster med både designforslag og ordrebekreftelser til denne butikken fordi ene selgeren deres stadig oppgir min e-postadresse.

Sensurerer butikknavn for sikkerhets skyld :)

Yoyoyoy Snilje! (...og kopi t Lise)

Keen på å Blogge? ...eventuelt keen generelt? ha-ha

[butikk].no trenger interaktivt innhold, og DU skal få lov til å
være behjelpelig med det. Så det så! ;) Så snurr deg i rundt, som
kjærringa sa, og skriv noen ord om åssen det er å jobbe på [butikk].

Skriv gjerne også flere inlegg, kanskje noe om Oslo??? Det som står i
bookleten er bare litt for tynt.

Jeg vet du spiller musikk på jobb, derfor skal du få den store æren av
å pakke full den vedlagte Spotify Lista med masse godsaker slik at jeg
kan poste den på nettsida. Spillelista er Collaborative så det er bare
å skifte ut musikk etterhvert. Btw, om det allerede finnes en
Spotifyliste for [butikk] kan du sende meg linken til den. :) thnx
:)

Kan du foresten høre med [navn] om hu gidder å
skrive også? I følge hønemor sjøl (aka Lise om du ikke skjønt det...
:p hehe) så e hu frontfiguren nr 1 for [butikk]. Ansiktet utad om du vil.
;)

Kan skrive masse mer svada jeg ass..., meeen mye bedre om det kommer
fra dere jentene! Dere er jo [butikk]! :D hehe

Å du... How about that cup of shut the fuck up? hæ? hehe :p Thats it,
no more RedBull for me!!!!

//////////

Det er en ting å være leken når man skriver e-post til kunder, men dette tar kaka :p Jeg fikk meg en god latter, i det minste ;)

Svarte at han kanskje burde roe ned med Red Bull-en, og at dette var feil e-postadresse. Da fikk jeg tilbake:

ha-ha Serr?

Det skal så lite til for å glede en oversetter ... ;)

1 kommentar:

Anita sa...

Det er godt det ikke skal så mye til for å glede deg ;)